Pri reševanju nalog boste uporabljali program DERIVE. Vsak prvič uporabljeni postopek je opisan ob sami nalogi, na začetku pa so zbrani vsi potrebni ukazi in postopki.
Ukazi in postopki:
- Decimalna števila vnašamo z decimalno piko.
- Poenostavljanje izrazov: osvetljeni izraz poenostavimo s Simplify/Basic.
- Za odpiranje novega risarskega okna: Window/New 2D-plot Window;
- Za prehod med risarskim in algebrskim oknom izberemo ukaz Window in nato izbiramo med spodaj navedenimi okni;
- Za risanje funkcij: prehod v 2D Plot okno. Tam uporabimo ukaz Insert/Plot;
- Grafe v oknu za risanje brišemo 6 z Edit/Delete all plots.
- Za spreminjanje velikosti enot na koordinatnih oseh: Set/Plot Range.
- Hkrati narišemo grafe večih funkcij (morajo biti vsaj tri) tako, da jih navedemo v oglatem oklepaju: . Če sedaj uporabimo ukaz za risanje, se narišejo grafi vseh funkcij naštetih v oglatem oklepaju.
Vrednost funkcije pri določenem x dobimo v treh korakih:
- Osvetlimo izraz, ki predstavlja začetno funkcijo.
- V njem zamenjamo z npr. Simplify/Variables substitution in vpišemo
- Dobljeni izraz poenostavimo s Simplify/Basic, če hočemo točen rezultat ali s Simplify/Approximate, če želimo približno, decimalno zapisano vrednost.
- Za zapisovanje naslovov ali komentarjev k slikam z miško kliknemo točko, kjer želimo, da se zapis začne, oziroma kjer napis že je, če ga želimo zbrisati. V različici DERIVE for Windows 6 vstavimo napis z Insert/Annotation, zbrišemo pa ga z Edit/Delete Annotation.
- Enačbo rešimo z izbiro Solve/Expression/Solve.



