Osnovni zaslon
Orodja za grafične objekte
|
|
Osnovni ukazi
|
|
Zgled
Potegnimo premico skozi ti dve točki
Premica skozi to točko
Pobrišimo točko
Premica
Konstrukcija
Zaporedje ukazov, ki ustvarijo osnovne in odvisne objekte
Osnovni objekti: na njihovo lego in/ali druge lastnosti (npr. polmer (krožnica), smerni koeficient (premica) lahko naknadno vplivamo (spreminjamo), niso odvisni od drugih objektov (so samostojni)
Odvisni objekti: vsaj del njihove lege/lastnosti je odvisen od drugih objektov
Ustvarimo daljico
Vklopimo prikaz konstrukcije (ni nujno!)
Pravokotnica skozi B
|
|
Preverimo
|
|
Vzporednica
Sedaj več možnosti
Zadnjo točko določimo kot presečišče dveh objektov
Imamo pravokotnik?
|
|
Zbrišimo pomožne črte
|
|
Končni rezultat
Prosti in odvisni objekti
Točki A, B
Točka C
Odvisni objekt z eno prostostno stopnjo
Točka D
Odvisni objekt brez prostostnih stopenj