- Učitelj naj ima možnost vzeti učna gradiva iz različnih spletnih virov, ter jih spremeni in združi v učno gradivo, ki ustreza njegovemu stilu poučevanja in trenutni učni situaciji
- Omogočiti uporabo gradiva v različnih situacijah
Vse se začne z idejo
Ki se jo "tehnično" nadgradi
Različne oblike izvoza (oblik), ki ustrezajo najpomembnejšim standardom, ki se uporabljajo
Medij
Oblika
Izpeljava - zahteve
Učna gradiva – LEGO kocke!
Ponuditi :



Viri: www.turbosquid.com www.track7.org www.lego.com
Še več kot Lego kocke
Učitelj naj ima možnost tudi tega, da spremeni posamezno kocko
Skupina NAUK
NApredne Učne Kocke – NAUK
Projekti NAUK
Ker tehnologija ...
Dodatna prednost
Še ena analogija
Želimo biti oh in sploh “restavracija za učitelje”
Za gurmane
Za tiste, ki se jim mudi, ki so mnenja, da “kuhar že ve, kaj počne”
In za tiste “vmes”
ter ...
In ponuditi učiteljem tudi možnost, da se gredo “svoje restavracije”
O gradivih
http://www.nauk.si
Smernice pri pripravi e-gradiv
Vsak učitelj ima svoj način poučevanja. Še več, način poučevanja posameznega učitelja se razlikuje od razreda do razreda.Torej naj učna gradiva ne omejujejo in predpisujejo načina uporabe. Avtor naj ponudi učno pot, a ta naj bo taka, da jo je mogoče zlahka razgraditi, spremeniti, prilagoditi. In če učitelj meni, da naj v gradivu namesto Janezka rajši nastopa Polde, naj bo to možno čim enostavneje doseči.
Vsekakor je smiselno, da avtorji gradiva ponudijo tudi v sestavljeni obliki (ali v več oblikah). V njej pokažejo, kakšna bi bila mogoča uporaba atomarnih gradnikov kot celote. Vendar naj bo učno sredstvo po tehnični plati pripravljeno tako, da ga je mogoče čim enostavneje prilagajati in spreminjati.
In še malo idej - a konkretnih
Predstavitev nekaj konkretnih idej
Priprava testov
“one click” test
Urejanje, dopolnjevanje obstoječih testov
Avtomatsko preverjanje pravilnosti
Matematika: Odgovor naj bo matematični objekt
ne glede na način vnosa
Ali morda tudi
“Dinamične” naloge
Na klancu s kotom je voziček z maso ...
Razstavi ali
In seveda tudi z “dinamično” grafiko
“Dinamična” grafika
“Pametno ocenjevanje”
Težava s formalizacijo
Za veliko vprašanj to spada v kategorijo
Shema testa
Gradniki:
Zgled
Različni formati
Seveda določeni izhodni formati “izklopijo” določene možnosti
Izpisne možnosti
“Izpiši” n “različnih” testov
Različnost:
“Bogate” povratne informacije
Različna povratna informacija glede na nastavitve testa
Dinamične naloge
VNOS/IZPIS/FORMATI - Težave z zapisom
Ločiti matematične napake in napake zaradi vnosa
VNOS/IZPIS/FORMATI - Izpis
Ne,
x^2 + 3*x + 2.
Ampak:
"open source" - ODPRTOST - Različni formati
Z vsemi pripadajočimi datotekami
In se ne bati, da določen format ne nudi vseh “oh in sploh” idej osnovne kocke
"open source" - ODPRTOST - "Ne zapirati"
|
|
| Razlika? |
"open source" - ODPRTOST - Elementarnost
Ves čas se “bojevati” proti “vsebinsko” prevelikim osnovnim kockam
Npr. zakaj motivacijo združiti z matematično formalizacijo?
A seveda ne pozabiti na narejene modele
Enostavnost orodij
Cilj učitelja pa je prvenstveno
Vprašanja, mnenja ...