Poslovanje podjetij - trženje 3. del

Poslovanje podjetij - trženje 3. del

Avtor: Ksenija Sever, Lidija Babič

1. naloga

Kateri ukrepi spadajo med pospeševanje prodaje in kateri med odnose z javnostmi? Označite s križcem ustrezni odgovor!

Sponzorstvo
Izobraževanje prodajnega kadra
Nagradne igre
Dan odprtih vrat
Donatorstvo
Brezplačni vzorci
Prikazovanje delovanja izdelka
Tiskovne konference
Odnosi z javnostmi
Pospeševanje prodaje

Preveri

Pravilno.

Naprej

Pravilne povezave so:

  • Sponzorstvo: Odnosi z javnostmi
  • Izobraževanje prodajnega kadra: Pospeševanje prodaje
  • Nagradne igre: Odnosi z javnostmi
  • Dan odprtih vrat: Odnosi z javnostmi
  • Donatorstvo: Odnosi z javnostmi
  • Brezplačni vzorci: Odnosi z javnostmi
  • Prikazovanje delovanja izdelka: Pospeševanje prodaje
  • Tiskovne konference: Odnosi z javnostmi

Naprej

Premisli ponovno.

Ponovno

2. naloga

Ste podjetje, ki prodaja športno opremo. Specializirani ste za prodajo koles in opreme za kampiranje. Sestavite dopis, kjer trgovcem na drobno ponujate prodajo vaših izdelkov po ugodnih dobavnih in plačilnih pogojih. Podatke, ki niso navedeni, si izmislite sami. Pri sestavljanju dopisa upoštevajte splošno shemo!

Naprej

3. naloga

Podjetje Moj zob, d. o. o. načrtuje uvajanje nove otroške zobne kreme. Reklama naj bo namenjena predvsem staršem otrok v starosti od 2 do 12 let. Za oglaševanje pripravljajo kratek televizijski film, ki ga bodo predvajali dnevno pred Dnevnikom na TV Slovenija in pred 24 ur na POP TV.

Uredite pare!

Reklamni objekt:
Reklamni subjekt:
Reklamno sredstvo:
Reklamni nosilec:
Čas reklamiranja:
nova otroška zobna krema
starši otrok od 2 do 12 leta starosti
televizijski film
televizija
čas pred dnevnikom in 24 ur

Preveri

Pravilno.

Naprej

Pravilne povezave so:

  • Reklamni objekt: nova otroška zobna krema
  • Reklamni subjekt: starši otrok od 2 do 12 leta starosti
  • Reklamno sredstvo: televizijski film
  • Reklamni nosilec: televizija
  • Čas reklamiranja: čas pred dnevnikom in 24 ur

Naprej

Premisli ponovno.

Ponovno

4.a naloga

Podjetje Iskanja d.o.o. načrtuje uvajanje nove knjige, ki govori o metodah zdravega življenja. Za oglaševanje pripravljajo jumbo plakat, ki ga bodo imeli pol leta na raznih lokacijah po Sloveniji.

Uredite pare!

Reklamni objekt:
Reklamni subjekt:
Reklamno sredstvo:
Reklamni nosilec:
Čas reklamiranja:
nova knjiga o zdravem življenju
vsi, ki se trudijo zdravo živeti
jumbo plakat
podjetje, ki se ukvarja s postavitvijo jumbo plakatov
mesec pred in po izidu knjige

Preveri

Pravilno.

Naprej

Pravilne povezave so:

  • Reklamni objekt: nova knjiga o zdravem življenju
  • Reklamni subjekt: vsi, ki se trudijo zdravo živeti
  • Reklamno sredstvo: jumbo plakat
  • Reklamni nosilec: podjetje, ki se ukvarja s postavitvijo jumbo plakatov
  • Čas reklamiranja: mesec pred in po izidu knjige

Naprej

Premisli ponovno.

Ponovno

4.b naloga

Podjetje Iskanja d.o.o. načrtuje uvajanje nove knjige, ki govori o metodah zdravega življenja. Za oglaševanje pripravljajo jumbo plakat, ki ga bodo imeli pol leta na raznih lokacijah po Sloveniji.

Kateri so v navedenem primeru lahko reklamni cilji? Napišite vsaj dva reklamna cilja.

Preveri Naprej

informiranje kupcev in pospeševanje prodaje Zapri

4.c naloga

Podjetje Iskanja d.o.o. načrtuje uvajanje nove knjige, ki govori o metodah zdravega življenja. Za oglaševanje pripravljajo jumbo plakat, ki ga bodo imeli pol leta na raznih lokacijah po Sloveniji.

Kaj bi oglasno sporočilo lahko poudarilo?

Preveri Naprej

opiše zgodbo, ki poudari pomen zdravega življenja Zapri

5.a naloga

Kako imenujemo vplive na kupce, ki so tudi dejavniki nakupa? Vsak vpliv na kratko razložite.

Janez se je pojavil z novim rdečim ferarijem.

Preveri Naprej

efekt snobizma – postavljanje pred okolico Zapri

5.b naloga

Kako imenujemo vplive na kupce, ki so tudi dejavniki nakupa? Vsak vpliv na kratko razložite.

Miha se je odločil, da zgradi plavalni bazen pred svojo hišo, saj imajo bazen že pri sosedih.

Preveri Naprej

efekt prestiža – istovetenje z okolico Zapri

5.c naloga

Kako imenujemo vplive na kupce, ki so tudi dejavniki nakupa? Vsak vpliv na kratko razložite.

Jelka je zaupala svoji prijateljici, da bo sedaj, v srednjih letih, ko ni več tako vitka, kupovala le še Murine kostime.

Preveri Naprej

efekt kakovosti – zaupanje v blagovno znamko Zapri

5.d naloga

V katero politiko trženjskega spleta sodijo dejavniki nakupa?

Preveri Naprej

sodijo k politiki prodajnih cen in pogojev Zapri

6. naloga

Povežite pare!

Podjetje sprejme v svoj proizvodni program izdelke, ki jih do tedaj ni izdelovalo.
Podjetje iz proizvodnega programa izloči izdelke, ki se jim življenjski ciklus izteka.
Širina proizvodnega programa je nespremenjena, povečujemo le globino.
Spreminjanje nekaterih lastnostni izdelkov po določenem času, da bi bili za potrošnike bolj zanimivi.
Diverzifikacija
Eliminacija
Diferenciacija
Variacija

Preveri

Pravilno.

Naprej

Pravilne povezave so:

  • Diverzifikacija: Podjetje sprejme v svoj proizvodni program izdelke, ki jih do tedaj ni izdelovalo.
  • Eliminacija: Podjetje iz proizvodnega programa izloči izdelke, ki se jim življenjski ciklus izteka.
  • Diferenciacija: Širina proizvodnega programa je nespremenjena, povečujemo le globino.
  • Variacija: Spreminjanje nekaterih lastnostni izdelkov po določenem času, da bi bili za potrošnike bolj zanimivi.
    Naprej

Premisli ponovno.

Ponovno

7.a naloga

Podjetje Zarja d.o.o. načrtuje začetek prodaje nove knjige vegetarijanskih receptov. Podjetje za ta namen potrebuje dobro reklamno strategijo.

Uredite pare!

Reklamni subjekt:
Reklamni nosilec:
Čas reklamiranja:
osebe, ki se vegetarijansko prehranjujejo
TV, revija, internet ali jumbo plakat
en mesec pred in po izdaji knjige

Preveri

Pravilno.

Naprej

Pravilne povezave so:

  • Reklamni subjekt: osebe, ki se vegetarijansko prehranjujejo
  • Reklamni nosilec: TV, revija, internet ali jumbo plakat
  • Čas reklamiranja: en mesec pred in po izdaji knjige

Naprej

Premisli ponovno.

Ponovno

7.b naloga

Podjetje Zarja d.o.o. načrtuje začetek prodaje nove knjige vegetarijanskih receptov. Podjetje za ta namen potrebuje dobro reklamno strategijo.

Oblikujte ustrezno oglasno sporočilo, ki je odvisno tudi od reklamnega nosilca in sredstva! Preveri

poudarek kvalitetnih receptov, slike, nazoren opis, .. Zapri

0%
0%