Kateri ukrepi spadajo med pospeševanje prodaje in kateri med odnose z javnostmi? Označite s križcem ustrezni odgovor!
1. naloga
Kateri ukrepi spadajo med pospeševanje prodaje in kateri med odnose z javnostmi? Označite s križcem ustrezni odgovor!
Pravilno.
Pravilne povezave so:
Premisli ponovno.
2. naloga
Ste podjetje, ki prodaja športno opremo. Specializirani ste za prodajo koles in opreme za kampiranje. Sestavite dopis, kjer trgovcem na drobno ponujate prodajo vaših izdelkov po ugodnih dobavnih in plačilnih pogojih. Podatke, ki niso navedeni, si izmislite sami. Pri sestavljanju dopisa upoštevajte splošno shemo!
3. naloga
Podjetje Moj zob, d. o. o. načrtuje uvajanje nove otroške zobne kreme. Reklama naj bo namenjena predvsem staršem otrok v starosti od 2 do 12 let. Za oglaševanje pripravljajo kratek televizijski film, ki ga bodo predvajali dnevno pred Dnevnikom na TV Slovenija in pred 24 ur na POP TV.
Uredite pare!
Pravilno.
Pravilne povezave so:
Premisli ponovno.
4.a naloga
Podjetje Iskanja d.o.o. načrtuje uvajanje nove knjige, ki govori o metodah zdravega življenja. Za oglaševanje pripravljajo jumbo plakat, ki ga bodo imeli pol leta na raznih lokacijah po Sloveniji.
Uredite pare!
Pravilno.
Pravilne povezave so:
Premisli ponovno.
4.b naloga
informiranje kupcev in pospeševanje prodaje Zapri
4.c naloga
opiše zgodbo, ki poudari pomen zdravega življenja Zapri
5.a naloga
efekt snobizma – postavljanje pred okolico Zapri
5.b naloga
efekt prestiža – istovetenje z okolico Zapri
5.c naloga
efekt kakovosti – zaupanje v blagovno znamko Zapri
sodijo k politiki prodajnih cen in pogojev Zapri
6. naloga
Povežite pare!
Pravilno.
Pravilne povezave so:
Premisli ponovno.
7.a naloga
Podjetje Zarja d.o.o. načrtuje začetek prodaje nove knjige vegetarijanskih receptov. Podjetje za ta namen potrebuje dobro reklamno strategijo.
Uredite pare!
Pravilno.
Pravilne povezave so:
Premisli ponovno.
7.b naloga
Podjetje Zarja d.o.o. načrtuje začetek prodaje nove knjige vegetarijanskih receptov. Podjetje za ta namen potrebuje dobro reklamno strategijo.
Oblikujte ustrezno oglasno sporočilo, ki je odvisno tudi od reklamnega nosilca in sredstva! Preveri
poudarek kvalitetnih receptov, slike, nazoren opis, .. Zapri