Sestavi razred denarnica, ki vsebuje tri komponente:
- celoštevilsko spremenljivko, ki predstavlja količino evrov v njej
- celoštevilsko spremenljivko, ki predstavlja količino centov v njej
- spremenljivko tipa string, ki vsebuje lastnika denarnice Napiši vsaj dva konstruktorja:
- prazen konstruktor, ki količino evrov in centov v denarnici postavi na 0 in ime lastnika na »NEZNANO«
- konstruktor, ki sprejme koliko evrov in centov naj bo v denarnici in ime lastnika Napiši metode get in set. V set metodi za evre in cente preveri smiselnost podatka – če je količina denarja, ki naj bo v denarnici manjša od 0, naj se vrednost komponente ne spremeni. Napiši tudi metodo Opis, ki vrne niz v denarnici, katere lastnik je #ime_lastnika, je #st_evrov evrov in #st_centov centov.
- izračunaj, koliko denarja imajo osebe v tabeli objektov tipa Denarnica
- cela skupina (beri vsi v tabeli) lastnikov denarnic se je odpravila v banko. Tam so vse svoje cente »pretopili« v evre (kolikor je šlo seveda). Če je nekdo imel prej 6 EUR in 245 centov, ima sedaj 8 EUR in 45 centov.
- izpiši imena vseh tistih oseb, ki si lahko privoščijo nakup banjice sladoleda, ki stane 4 EUR in 45 centov. Seveda so vse osebe, ki to lahko, opravile nakup. Pazi da bo njihova denarnica odražala to stanje.
- Božiček je vsem lastnikom denarnic prinesel 6 EUR in 55 centov. Ustrezno popravi stanje vseh denarnic.
- Pretvori evre v cente.


