Sestavi razred Denarnica, ki vsebuje tri komponente:
- celoštevilsko spremenljivko, ki predstavlja količino evrov v njej
- celoštevilsko spremenljivko, ki predstavlja količino centov v njej
- spremenljivko tipa string, ki vsebuje ime lastnika denarnice.
Napiši vsaj dva konstruktorja:
- prazen konstruktor, ki količino evrov in centov v denarnici postavi na 0 in ime lastnika na "NEZNANO"
- konstruktor, ki sprejme koliko evrov in centov naj bo v denarnici in ime lastnika
Napiši metode get in set. V set metodi za evre in cente preveri smiselnost podatka - če je količina denarja, ki naj bo v denarnici, manjša od 0, naj se vrednost komponente ne spremeni. Napiši tudi metodo Opis, ki vrne niz V denarnici, katere lastnik je #ime_lastnika, je #st_evrov evrov in #st_centov centov.
- Izračunaj, koliko denarja imajo skupaj osebe v tabeli objektov tipa Denarnica.
- Cela skupina (beri vsi v tabeli) lastnikov denarnic se je odpravila v banko. Tam so vse svoje cente "pretopili" v evre (kolikor je šlo, seveda). Če je nekdo imel prej 6€ in 245 centov, ima sedaj v denarnici 8€ in 45 centov.
- Izpiši imena vseh tistih oseb, ki si lahko privoščijo nakup banjice sladoleda, ki stane 4€ 45 centov. Seveda so vse osebe, ki to lahko, opravile nakup. Pazi, da bodo njihove denarnice odražale to stanje.
- Božiček je vsem lastnikom denarnic prinesel 6€ in 55 centov. Ustrezno popravi stanje vseh denarnic.
- Vse evre pretopimo v cente.


