Vsi razredi naj obvezno vsebujejo naslednji dve metodi (torej jih morate obvezno napisati!): • DodajNaDatoteko(string imeDatoteke), ki objekt this zapiše (doda! – glej metodo File.AppendText()) vrstico, kjer doda vse podatke objekta, med sabo ločene z znakom ';' • PreberiZDatoteke(string imeDatoteke), ki vrne tabelo objektov, kjer posamezni objekt vsebuje podatke, ki so zapisani v posamezni vrstici datoteke, med sabo ločeni z znakom ';'.
Pri sestavljanju razredov si prej oglejte problem(e), ki ga (jih) rešujete, da boste vedeli, kako mora biti zgrajen (katere podatke in metode vsebuje). Za vsako nalogo sestavite dva testna programa. Prvi služi zato, da v njem ustvarite vsaj 20 objektov in jih zapišite na datoteko. V "pravem" testnem programu pa naredite naslednje:
- Napišite ustrezne metode za reševanje zastavljenih problemov.
- Ustvarite vsaj en objekt in ga dodajte (z DodajNaDatotekov) v datoteko (na tej je sedaj vsaj 21 objektov).
- Preberite vse podatke z datoteke v tabelo.
- Tabelo potem pregledno izpišite.
- Nato kličite metode, ki so potrebne, da rešite zastavljene probleme in pregledno izpišite rezultate.
- Na koncu V datoteko z imenom imeDat (parameter) zapišite ponovno vse podatke vseh objektov (ne glede na to, ali so jih zgornje metode spremenile ali ne) v tabeli, med sabo ločene z znakom ':' (podatki o posameznem objektu gredo v svojo vrstico).
KVADRAT
Napišite razred Kvadrat, s katerim predstavite kvadrat. Kvadrat je predstavljen z dolžino ene stranice. Sestavite tudi metodi za izračun ploščine in obsega kvadrata.
- Izračunajte, kakšno površino lahko prekrijete s kvadrati, ki so v tabeli
- Vrnite kopijo tistega kvadrata, ki ima najmanjši obseg.
- Vsem tistim kvadratom v tabeli, katerih obseg je več kot 10% manjši od povprečnega obsega vseh kvadratov, spremenite stranico tako, da bodo imeli obseg (do zaokrožitvene napake) enak povprečnemu.
- Vsaj en (zaželjeno pa več) problem po vaši izbiri ... (opišite jih!)


