Napisala sem razred z Imenom Krog, ki ima podan polmer, tipa double.
public Krog(double r)
{
this.polmer = r;
}
Iz navodila je razvidno, da potrebujemo tabelo polmerov, saj bomo metode izvajali na več različnih krogih. Napisala sem tudi metodo, ki vrne tabelo nekaj polmerov.
public int[] VrniTabelo(int dolzina)
{
int[] tabelaPolmerov = new int[dolzina];
//boben naključnih števil
Random naklj = new Random();
for (int i = 0; i < dolzina; i++)
{
//tabela polmerov
tabelaPolmerov[i] = naklj.Next(1, 15); //naključen polmer med 1 in 15
}
return tabelaPolmerov;
}
Tabela je tipa int (lahko bi bila tudi double). Metoda prejme parameter, tj. dolžina, ki nam pove, koliko polmerov želimo vrniti v tabeli. Z Random definiramo boben naključnih števil, ki jih kasneje s for zanko zapišemo v tabelo. Izbrala sem si polmere med 1 in 15. Metoda na koncu vrne tablo polmerov.