Za glavno okno si najprej ustvarimo osnovni gradnik (TableLayoutPanel). Na tega nato dodajamo nadaljnje elemente. Najprej lahko omogočimo meni, ki mu nato dodajamo potrebne ukaze. Za realizacijo igrice sem definiral 16 dodatnih gradnikov panel in 16 oznak na teh gradnikih. na začetku ti izgledajo kot na prvi sliki načrta vmesnika, z napisom Igra 15. Nato v meni dodamo ukaz Nova igra, na katerega vežemo funkcijo, ki nam določi nekaj spremenljivk in kliče naslednjo funkcijo, ki nam premeša kvadratke in primerno spremeni parametre panel in tekst na oznakah.
Za tak način sem se odločil zato, ker se mi poljubna dimenzija igre zdi pretiravanje. Pri manjši dimenziji igra postane prelahka, pri večjih pa prezamudna. Če imamo namesto številk razrezano sliko, bi pri večjih dimenzijah reševanje postalo praktično nemogoče, saj med majhnimi delci slike težje opazimo razlike.
Na ukaz Nova igra tudi vežemo funkcijo, ki nam požene Timer, kar nam omogoča osveževanje prikaza časa igranja.
Pri izdelavi glavnega okna moramo predvsem paziti, da se vse metode kličejo v pravilnem vrstnem redu, sicer lahko pride do napak in posledično sesutja programa. Poleg tega je lepo, če tudi preprečimo uporabniku, da bi naenkrat odprl več dodatnih oken, naprimer okno za odpiranje igre, okno za shranjevanje, itd.
Ko imamo okno v osnovi ustvarjeno, moramo tudi vezati ustrezne metode, ki nam omogočajo igranje. Za vezavo klika z miško moramo posebej nastaviti vsak gradnik na površini, za vezavo smernih tipk pa je dovolj, da nastavimo glavno okno. Sedaj, če smo napisali pravilne metode in jih pravilno vezali, lahko že premikamo kvadratke.
Posebej bi mogoče omenil še funkcijo, ki nam premeša kvadratke. To sem dosegel tako, da sem ustvaril poseben seznam števil, nato pa premešam samo tega, kvadratke na platnu nato samo nastavim glede na števila v tem seznamu. Da so števila dovolj premešana, sem poskrbel z naključno menjavo praznega kvadratka (0 v tabeli števil) in enega od sosednjih. To se izvede tisočkrat, kar nam tabelo dodobra premeša. Nato se osveži prikaz kvadratkov.