Najprej je potrebno povedati, kaj bi radi pravzaprav vključili v naš razred.
Najprej nas zanima, kako bomo podali podatke, ki so potrebni za prikaz kroga. Ko bomo imeli napisan razred, bi to izgledalo nekako takole:
Krog a=new Krog(<podatki>);
krog lahko predstavimo na več načinov. Lahko podamo koordinate središča in radij, lahko podamo koordinate kvadrata, ki vsebuje (mu je včrtan) ta krog, lahko podamo koordinate kvadrata, ki mu je ta krog očrtan (poteka skozi oglišča kvadrata)...
Odločimo se, da bomo krog predstavili v obliki niza "x;y;r", kjer sta x in y koordinati središča, r pa radij kroga. To pomeni, da bomo takšen niz podali, ko bomo naredili nov objekt tipa Krog. V samem razredu bodo podatki predstavljeni drugače, in sicer, s tabelo dolžine 2, ki vsebuje koordinati kroga in pa s spremenljivko radij. Prazen konstruktor (metoda, ki nam inicializira objekt) bo ustvaril objekt, ki ima središče v (0,0) in radij 0. Konstruktor s parametrom niz pa bo ustvaril krog s koordinatama (x,y) in radijem r.
Če predpostavimo, da naš uporabnik vnese samo lepe in veljavne podatke, lahko to napišemo takole:
public double radij;
public double[] koordinate;
public Random rd;
public Krog(string niz)
{
koordinate=new double[2];
string[] nizi=niz.Split(';');
radij=double.Parse(nizi[2]);
koordinate[0]=double.Parse(nizi[0]);
koordinate[1]=double.Parse(nizi[1]);
Seveda v resnici vse to v resnici najprej preverimo, da se nam ob nesmiselnih podatkih pojavi ustrezna izjema. posebej naredimo tudi prazen konstruktor (brez parametra niz).