Vsi razredi naj obvezno vsebujejo
- Minimalni (tj. prazni) kontruktor public Razred(), ki tvori objekt s privzetimi (smiselnimi!) vrednostmi.
- Metodo public override string ToString(), ki vse podatke v objektu zapiše v obliki niza. Podatki naj bodo med seboj ločeni z znakom ';'.
- Polni konstruktor public Razred(string s), ki s klicem Razred(niz) generira tak objekt Razred r, za katerega velja niz = r.ToString().
- Metodo DodajNaDatoteko(string imeDatoteke), ki objekt this zapiše (oz. doda; glej metodo File.AppendText()) kot vrstico this.ToString() v tekstovni datoteki.
- Metodo PreberiZDatoteke(string imeDatoteke), ki vrne tabelo objektov, kjer posamezni objekt vsebuje podatke, ki so zapisani v posamezni vrstici tekstovne datoteke.
- Metodo IzpisiDatoteko(string imeDatoteke), ki izpiše vsebino datoteke.
- Metodo TvoriDatoteke(string imeDatoteke, int stElementov), ki tvori naključno datoteko.
- Če je potrebno, napišite še metodo, ki izpiše tabelo elementov tega razreda.
Vsi razredi morajo biti robustni – vsi konstruktorji in metode morajo biti taki, da objekta ne spravijo v nesmiselno stanje. Če je potrebno, pri klicu metode s nedopustnimi parametri sproži izjemo. Razred je potrebno napisati kot 'class library' v ločenem projektu v isti rešitvi. Pri sestavljanju razredov si prej oglejte probleme, ki jih rešujete, da boste vedeli, kako mora biti razred zgrajen (katere podatke in metode naj vsebuje). V testnem programu, s katerim prikažete ključne funkcionalnosti razreda, naredite naslednje:
- Napišite ustrezne metode za reševanje zastavljenih problemov.
- V programu samem pa po vrsti
- Pokličite metodo, ki na datoteko zapiše ducat objektov.
- Preberite vse podatke z datoteke v tabelo.
- Tabelo pregledno izpišite.
- Nato kličite metode, ki so potrebne, da rešite zastavljene probleme in pregledno izpišite rezultate.
- Na koncu na isto datoteko ponovno zapišite vseh objektov (ne glede na to, ali so jih zgornje metode spremenile ali ne).
Sestavi razred Denarnica, ki vsebuje tri komponente:
- celoštevilsko spremenljivko, ki predstavlja količino evrov v njej
- celoštevilsko spremenljivko, ki predstavlja količino centov v njej
- spremenljivko tipa string, ki vsebuje ime lastnika denarnice.
- Napiši metode get in set.
- Napiši metodo Opis(), ki vrne niz V denarnici, katere lastnik je #ime_lastnika, je #st_evrov evrov in #st_centov centov.
- Izračunaj, koliko denarja imajo skupaj osebe v tabeli Denarnica[].
- Cela skupina (beri vsi v tabeli) lastnikov denarnic se je odpravila v banko. Tam so vse svoje cente "pretopili" v evre (kolikor je šlo, seveda). Če je nekdo imel prej 6€ in 245 centov, ima sedaj v denarnici 8€ in 45 centov.
- Izpiši imena vseh tistih oseb, ki si lahko privoščijo nakup banjice sladoleda, ki stane 4€ 45 centov. Seveda so vse osebe, ki to lahko, opravile nakup. Pazi, da bodo njihove denarnice odražale to stanje.
- Iz dane datoteke denarnic izbriši vse, v katerih je vsaj X in ne več kot Y denarja.
- Nekatere osebe imajo več denarnic. Tvori novo datoteko s podatki o denarnicah tako, da se v njej vseka oseba pojavi le enkrat. Praznih denarnic ne beleži.


