Na oknu imamo pravokotno igralno polje, ki ga razdelimo na majhne kvadratke. Vsakemu kvadratku posebej določimo barvo izmed vseh možnih barv. Kvadratkoma v levem spodnjem kotu in v desnem zgornjem kotu pa nastavimo barvi igralcev. Ob igralno polje postavimo gumbe z možnimi barvami. Potrebujemo tudi dva gumba, s katerima se lahko odločimo, če želimo igrati igro proti računalniku ali pa brez njega. Ob igralnem polju želimo izpisovati tudi, koliko kvadratkov ima trenutno posamezen igralec, koliko potez je bilo izvedenih in pa kdo je trenutno na vrsti.
Podatke o kvadratkih hranimo v dveh tabelah. V eni tabeli so položaji in velikosti kvadratkov, v drugi pa so vzporedno shranjene njihove barve. V dveh seznamih hranimo tudi kvadratke, ki pripadajo prvemu in drugemu igralcu oz. računalniku.
Ko izberemo barvo, ki jo želimo zavzeti, za vsak kvadratek, ki ga že imamo, poiščemo njegove štiri sosede, če obstajajo. Za vsakega soseda preverimo, če je take barve, ki jo želimo zavzeti. V tem primeru kvadratku spremenimo barvo v igralčevo in ga dodamo v seznam igralčevih kvadratkov.
Vsakič, ko izvedemo potezo, preverimo tudi, če igramo proti računalniku. V tem primeru počakamo nekaj časa in izvedemo njegovo potezo. Najprej poiščemo barvo, ki računalniku prinese največ kvadratkov. To naredimo tako, da kopiramo seznam računalnikovih kvadratkov. Na kopiji naredimo enako, kot bi hoteli prebarvati kvadratke določene barve, le da jih ne prebarvamo, ampak jih samo dodamo v kopijo seznama, da preštejemo, koliko kvadratkov bi pridobili. Tako naredimo za vsako barvo. Potem preverimo, pri kateri barvi bi pridobili največ kvadratkov in izvedemo potezo na tej barvi enako, kot če bi potezo naredil igralec.
Po vsaki potezi še preštejemo, koliko kvadratkov imata igralca, prištejemo število potez in nastavimo, da ima naslednjo potezo drug igralec.
Ko kliknemo na gumb za novo igro brez računalnika, ponovno prebarvamo vse kvadratke, izpraznimo seznama igralčevih kvadratkov in vse začnemo šteti od začetka. Nastavimo tudi, da drugi igralec ni računalnik.
Po kliku za novo igro z računalnikom, nastavimo vse, kot bi začeli igro brez računalnika, le da nastavimo, da igramo z računalnikom.
Ko zaženemo igro, je ta nastavljena na igro z dvema igralcema brez računalnika.
Če igramo novo igro z računalnikom, vedno s potezo začne igralec. Če pa igramo igro brez računalnika, naslednjo igro začne igralec, ki v prejšnji ni imel zadnje poteze.