Program A&G grapher uporabljamo za risanje matematičnih funkcij.
Omogoča nam:
- Preprosto risanje grafov funkcij.
- Enostavno nastavljanje koordinatnih osi.
- Risanje v 2D in 3D razsežnostnem prostoru.
Uvod
Program A&G grapher uporabljamo za risanje matematičnih funkcij.
Omogoča nam:
Kako pridemo do programa
Program je dostopen na:
A&G Grapher
Program je brezplačen. Prenesemo ga tako, da kliknemo na gumb Download (na levi strani). S tem prenesemo datoteko tipa exe. To le še zaženemo in sledimo navodilom za nameščanje.
Izgled programa
|
Prvi koraki
Lastnosti objektov
Quality:
Pomeni natančnost krivulje. Modra krivulja prikazuje natančnost 10 (najmanjša). Rdeča krivulja pa prikazuje natančnost pri 500 (največja).
Lastnosti objektov
Draw:
Izbiramo lahko, da je krivulja sestavljena iz točk. Ko izberemo, da je krivulja sestavljena iz točk. Potem nam z orodjem "quality" določimo število točk.
Zavihki
Tu so zbrana klasična orodja.
S pomočjo tega okna si lahko shranimo razlago ali komentarje.
Risanje točk
Koraki risanja točk:
Odpre se okno:
Vpišemo pare točk x in y:
Risanje točk
Rešitev
Risanje 2D
Koraki risanja funkcije :
Vpišemo funkcijo v okence:
Rešitev
Film risanje 2D
Risanje 3D
Koraki pri risanju funkcije :
Ko lastnosti določene kliknemo na Draw.
Rešitev pri "quality" (natančnosti) 4.
Risanje 3D
Rešitev pri "quality" (natančnosti) 50
Primer matematičnega problema 1
Besedilo naloge
Izračunajte ničle funkcije in narišite graf .
Postopek reševanja
Na risalni površini lahko povečamo graf. Povečamo ga lahko do te stopnje, da je natančno razvidno kje so ničle grafa.
Primer matematičnega problema 1
Rešitev
Primer matematičnega problema 2
Besedilo naloge
Narišite graf funkcije in zapišite presečišči grafa s koordinatnima osema, pola in vodoravno asimptoto.
Postopek reševanja
Primer matematičnega problema 2
Rešitev
Prednosti in slabosti programa
Prednosti:
Slabosti: