Sestavimo program s katerim bomo narisali smrečino (pravzaprav trikotnik). Uporabnik bo vnesel, kakšno višino smrečice želi.
Izdelava smrečica v Scratch
Sestavimo program s katerim bomo narisali smrečino (pravzaprav trikotnik). Uporabnik bo vnesel, kakšno višino smrečice želi.
Izdelava smrečica v Scratch
Za izris bomo uporabili slikice iz galerije, lahko pa tudi sami narišemo piko, zvezdico ali nekaj podobnega. Nastavimo začetno točko izrisa. Dodamo znak za zagon ob pritisku na zastavico. Da pa slikica na začetku ne moti dodaj ukaz "hide".
Izdelava smrečica v Scratch
Podatek o višini smrekice vnesemo številčno v oblaček za vnos ob zagonu programa. Zahtevek za vnos podatka vstavimo z "ask", ki shrani vrednost v spremenljivko answer. Dodelimo še spremenljivko "kolikoZvezdic", ki nam pove, kolikokrat se more slikica v neki vrstici pojaviti ter spremenljivko visina, ki bo poskrbela, da se izris res konča. Spremenljivki visina dodelimo vrednost vnosa answer, kolikoZvezdic pa začetno vrednost 1, saj se vrh smrečice začne samo z eno sličico.
Izdelava smrečica v Scratch
Smrečica je sestavljena iz večih enakih slikic. Izris identičnih slikic dosežemo z ukazon za podvajanje "create clone" ter seveda s premikom naprej.
Izris slikic zapremo v zanko, ki ponovi isto tolikokrat, kolikor je zapisano v spremenljivki kolikoZvezdic
Po zaključku zanke za izris vrstice moramo dati še premik v novo vrstico ter spremembo pozicije začetka risanja nove vrstice.
Število slikic se z vsako vrstico poveča za dve, število vrstic, ki še čakajo na izris pa zmanjša za 1.
Izdelava smrečica v Scratch
Za izris cele smrekice uporabimo zanko, ki ponavlja, dokler ni več vrstic za izris. Vanjo vključimo izris slikic, štetje vrstic ter štetje koliko slikic je v vrstici.
Izdelava smrečica v Scratch