Kochova snežinka v Scratchu

Kochova snežinka v Scratchu

Avtor: Igor Brecelj

Učni cilji: Uporaba bloka (funkcije) v Scratchu

Uvod

V Scratchu definirajmo blok (funkcijo), ki se imenuje Koch. To naredimo z ukazom "Ustvari blok". Blok ima dve spremenljivki nter dolzina. Kochovo snežinko naredimo takole:

  • vsako stranico razdelimo na tri enake dele in nad srednjim narišemo enakostranični trikotnik z dolžino stranice dolzina/3. Tako dobimo šestkrako zvezdo.
  • postopek ponavljamo na vsaki stranici v odvisnosti od stopnje Kochove snežinke
(Kochsnowflake.jpg)
Prve štiri stopnje (iteracije)

Blok Koch

Definirajmo blok Koch z dvema spremenljivkama n ter dolžina. Spremenljivka n predstavlja stopnjo kochove snežinke, spremenljivka dolžina pa velikost stranice.

(Koch-blok.jpg)
Blok Koch

Glavni del programa

Na začetku se postavimo v spodnji levi kot, kjer začnemo risati Kochovo snežinko. S tipko presledek pa postavim glavni figurico v Scratchu na sredino.

(Koch-program.jpg)
Glavni del programa Kochove snežinke

Naloge Koichove snežinke

Dodatni nalogi varianti Kochove snežinke:

  1. Namesto kota 60 stopinj, spremeni kot na 85 stopinj.
(Koch85.jpg)
Koch pod kotom 85 stopinj
  1. Namesto kota 60 stopinj, spremeni kot na 90 stopinj.Namesto trikotnika, rišeš kvadrate.

    (Koch90.jpg)
    Koch pod kotom 90 stopinj
(Koch90crta.jpg)
Koch kvadrat
0%
0%