Čarodejna 8 žoga

Čarodejna 8 žoga

Avtor: Igor Brecelj

Učni cilji: Zaporedje ukazov, zanka, urejanje figur, shranjevanje, premikanje figure, spremenljivke in seznami.

Uvod

Navodilo

Izdelaj program, kjer boš žogi zastavil vprašanje, na katero je odgovor lahko Da, Ne, Mogoče in Ne vem.

Namen naloge: zaporedje ukazov, zanka, urejanje figur, shranjevanje, premikanje figure, spremenljivke in seznami.

Izvedba

  1. Narišeš figuro žogo, odgovor (z več možnimi odgovori) ter instrukcije
  2. Skripte:

    1. Pri žogi nastaviš, da gre v začetni položaj
    2. Če je žoga poklikana se zatrese. Napiši funkcijo (blok) za tresenje žoge
    3. Pri figuri odgovor, se naključno izbere eden od 4 možnih odgovorov
    4. Pri figuri instrukcije se na začetku prikažejo navodila za program
(Magic8ball.jpg)
Slika programa

Skripte za žogo

(Ball-8.jpg)
opis slike

Skripta za figurico odgovor

(Ball-2.jpg)
Skripta za figurico odgovor

Skripta za navodila

(Ball-3.jpg)
Skripta za figurico odgovor
0%
0%