Kviz o Scratchu 2!

Kviz o Scratchu 2!

Avtor: Igor Brecelj

Učni cilji: Ukazi v Scratchu, programiranje.

Kviz je namenjen spoznavanju, koliko poznamo ukaze v Scratchu

1. Figurica se nahaja na lokaciji x=0, y=0. S katerim ukazom jo premaknemo v točko x=100, y=0.

(Premik1.jpg)
(Premik2.jpg)
(Premik3.jpg)
(Premik4.jpg)

Pravilno. Rabim zanko v tem primeru.

Napačno

Pomisli malo.

Sinhronizacija

2. Da se bodo dogodki pravilno sinhronizirali, si figurice med seboj pošiljajo sporočila. V kateri skupini ukazov, se nahajajo ti ukazi?

ukazi za zaznavanje
ukazi za premikanje
ukazi za upravljanje
ukazi za spremenljivke

Pravilen odgovor.

Napačen odgovor.

Barve ukazov

3. Kakšne barve so ukazi za logične operacije?

zeleni
rjavi
oranžni
rdeči

Pravilen odgovor.

Napačno

Povratna informacija za napačen odgovor.

Programiranje

4. Želimo, da figurica šteje od 1 do 5. Ali so to res zgodi?

(Napaka2.jpg)
Koda programa
da
ne

Povratna informacija za pravilen odgovor.

Napačno

Povratna informacija za napačen odgovor.

Spremenljivke

5. Kakšna je vrednost spremenljivke »deli« na koncu programa?

(Napaka3.jpg)
Spremenljivka deli
0
1
nedoločeno, napaka
neskončno

Pravilen odgovor.

Napačno

Napačen odgovor.

0%
0%