1. Figurica se nahaja na lokaciji x=0, y=0. S katerim ukazom jo premaknemo v točko x=100, y=0.
Kviz je namenjen spoznavanju, koliko poznamo ukaze v Scratchu
1. Figurica se nahaja na lokaciji x=0, y=0. S katerim ukazom jo premaknemo v točko x=100, y=0.
Pravilno. Rabim zanko v tem primeru.
Pomisli malo.
Sinhronizacija
2. Da se bodo dogodki pravilno sinhronizirali, si figurice med seboj pošiljajo sporočila. V kateri skupini ukazov, se nahajajo ti ukazi?
Pravilen odgovor.
Napačen odgovor.
Barve ukazov
3. Kakšne barve so ukazi za logične operacije?
Pravilen odgovor.
Povratna informacija za napačen odgovor.
Programiranje
4. Želimo, da figurica šteje od 1 do 5. Ali so to res zgodi?
|
Povratna informacija za pravilen odgovor.
Povratna informacija za napačen odgovor.
Spremenljivke
5. Kakšna je vrednost spremenljivke »deli« na koncu programa?
|
Pravilen odgovor.
Napačen odgovor.