Pogledali si bomo kako app Inventor upravlja s podatki. Naučili se bomo osnov programiranja pri katerih imamo statične podatke, to so taki ki se ne spreminjajo, ter dinamične pri katerih podatke vnese uporabnik. Naučili se bomo kako delati s seznami ter nato še malo raziskovali bolj kompleksne podatkovne strukture kot so seznami seznamov ter nato še kviz program izbirnega tipa.
Veliko programov obdeluje podatkovne sezname. N. pr. Facebook procesira tvoj seznam prijateljev in sezname statusov. Kviz program dela s seznami vprašanj in odgovorov. Igra lahko ima seznam igralcev ali pa seznam dosežkov. V App Inventorju seznam deklariramo z spremenljivko le da z njo namesto enega pomnilnega prostora s spremenljivko imenuješ set odvisnih pomnilnih prostorov. Da spremenljivka vsebuje več vrednosti lahko specificiramo tako, da izberemo naredi seznam (make a list) ali naredi prazen seznam (create empty list) blok.
Na primer spremenljivka phoneNumbers na sliki 1 definira seznam treh vrednosti.
|


