Postopno reševanje naloge: Dodajanje elementa v seznam

Postopno reševanje naloge: Dodajanje elementa v seznam

Avtor: Milan Brumec (prevod in priredba), Wolber. David..(avtorji knjige)

Učni cilji: Učni cilji: Poznam osnovne programske konstrukte in jih smiselno uporabljam: prireditveni stavek in spremenljivke, Odločitveni (pogojni) stavek, Seznam, Zanka, Funkcija (procedura)

Dodajanje elementa v seznam

Naloga:

Do sedaj smo uporabljali statični seznam, ki smo ga sami definirali in čigar elementi se niso spreminjali vse dokler jih nismo spremenili v bloku samem.

Ustvari aplikacijo, s katero bo lahko uporabnik preko zaslona sam vnašal elemente v seznam.

Rešitev:

Aplikacijo začnemo s praznim seznamom. To storimo to s create empty list blokom. Ko pa bo uporabnik preko zaslona vnesel neko besedilo in tapnil gumb Zapiši v seznam, bo nov element dodan v seznam. Da pripnemo nov element v seznam uporabimo blok add items to list.

(Designer)

Klikni na Projects -> Start new project in ga poimenuj Dodajanje_elementa_v_seznam.

(sl1.png)
Slika 1: Odpiranje novega projekta

(Designer)

Na delovno površino s predala User Interface povleči gumb Button, nato še besedilni okvir TextBox, ter komponento Label. Komponento Label imamo samo zato, da bomo videli, da smo element res zapisali v seznam. Gumbu spremenimo napis v Zapiši v seznam.

(slk2.png)
Slika 2

(Blocks)

Aplikacijo začnemo s praznim seznamom. Ko želimo definirati prazen seznam storimo to s create empty list blokom kot kaže slika. Seznam poimenujemo elementi.

(slk3.png)
Slika 3

(Blocks)

Ko bo uporabnik napisal nek tekst in tapnil Zapiši v seznam, mora blok add item to list dodat nov element v seznam. Na vtičnice bloka add item to list pripnemo seznam v katerega zapisujemo (vtičnica list), ter element, ki ga želimo dodati v seznam (vtičnica item). Blok add item to list najdete v predalu Lists. Bodi previden, v tem predalu je tudi blok append to list, ampak ta združuje en seznam z drugim.

(slk4.png)
Slika 4

(Blocks)

Za prikaz seznama na zaslonu dodamo blok komponente Label set Label1.Text to. V njegovo vtičnico dodamo seznam elementi.

(slk5.png)
Slika 7

Zagon programa

Telefon povežemo z MIT App Inventor 2 in preizkusimo. Za preizkus v besedilno polje zapišemo "zapis1", ter pritisnemo gumb Zapiši v seznam. Nato dodamo še en zapis - "zapis2", ter pritisnemo gumb Zapiši v seznam.

(slk6.png)
Slika 8

Zagon programa

Če zapišemo dva elementa (zapis1 in zapis2) sta v komponenti Label res zapisana oba kot kaže slika 9:

(slk9.png)
Slika 9
0%
0%