Gumbom dodeli zvoke
Gumbu določimo kdaj naj se dogodek začne, predvajalniku pa, kaj naj naredi.
|
Izbira ustreznega ukaza za gumb C
V tem primeru uporabljamo en predvajalnik Sound. Predvajalniku samo prirejamo zvok, ki ga naj predvaja.
Enake ukaze ustrezno priredimo še za ostale gumbe. Ponavljajoča koda je omogoča, da uporabimo proceduro oz. zanko.
Narediš lahko proceduro, ki sprejme števlko kot parameter (podatek) nastavi izvor (Source) za zvok (Sound1) na ustrezno datoteko. Uporabimo lahko join blok in kombiniramo številko datoteke s končnico .wav, da dobimo ustrezno ime datoteke. Da bo to mogoče, ustrezno poimenuj zvočne datoteke: 1.wav, 2.wav … 8.wav.
Poglejmo nekaj korakov pri sestavljanju programa:
|
Sestavljen program predvajalnika
V skupini Built-In izberi Procedures ter nastavi gradnik kot kaže slika:
|
Sestavljenje zanke po korakih
Preimenuj še gradnik procedure v Zaigraj.
Nato spremeni ukaze pri gumbu GumbC tako, da dogodek spremiš v proceduro Zaigraj:
|
Ureditev procedure za //GumbC//
Uredi še nastavitve procedure Zaigraj – kaj naj procedura izvede, ko kliknemo na GunbC ter določimo številko 1 (ali 2 itd.)