Za vsakega člana hrani Facebook podatkovno bazo, ki vključuje ime računa, prijateljev in elektronskih naslovov. Amazon ima podatkovno bazo o vsem kar prodaja – kar lahko mi kupimo. Google ima podatkovno bazo o vseh spletnih straneh svetovnega spleta (WWW). Veliko naprednih aplikacija, ki jih lahko tudi sami napišemo lahko komunicirajo s podatkovno bazo.
V večini programskih okolij velja, da pisanje aplikacij, ki komunicirajo z bazo, sodi med naprednejše tehnike programiranja: najprej je potrebno konfigurirati bazni strežnik (npr. MySQL ali Oracle), nato pa napisati programsko kodo, ki zna komunicirati s strežnikom. Na mnogih univerzah se študentje učijo programirati podatkovne baze šele, ko imajo dovolj izkušenj z osnovnim programiranjem.
Prim uporabi App Invetorja je delo z bazo enostavno, saj samo programsko okolje za nas opravi najtežje stvari in mnogo drugih koristnih stvari). Jezik pripravi komponente, ki omejijo komunikacijo z bazo na zgolj dve vrsti operacij: Shrani, Pridobi! Pišemo lahko dve vrsti aplikacij. Prva vrsta shrani podatke neposredno na napravo (baza se torej nahaja lokalno na napravi), druga vrsta pa shranjuje podatke na centralizirano bazo, ki se nahaja na spletnem strežniku. Ta zadnja omogoča enostavno deljenje podatkov z drugimi uporabniki.
Podatki shranjeni v spremenljivkah ali nastavitvah komponent aplikacije so kratkotrajnega značaja. Če uporabnik zapiše neke podatke v obrazec in ga zapre, ne da bi le-te ped tem shranil v bazo, se podatki izgubijo. Da bi podatke trajno shranili, jih moramo shraniti v podatkovno bazo. Shranjevanje podatkov v bazo je t.i. trajno shranjevanje, saj ko aplikacijo ponovno odpremo, bomo podatke spet imeli na razpolago.
Uporabo lokalne podatkovne baze in ustrezne gradnike, dogodke in upravitelje dogodkov bomo prikazali v tem gradivu.


