Najprej ustvarimo dve globalni spremenljivki (pod Built In -> Variables). steviloZagonovPrograma bomo uporabili za shranitev števila zagonov programa, steviloPik pa za stetje števila pik na risbi. Uvedba globalnih spremenljivk je nujna, ko želimo neko vrednost uporabiti v več blokih.
Najprej bomo sestavili kodo za risanje pik po platnu (Canvas). Za to uporabimo upravitelja dogodkov .Touched (desni klik na gradnik Canvas ). Kordinati x in y povesta pozicijo, na kateri smo kliknili na platno. Barvo pisala za pisanje na platno nastavimo na rdečo (gradnik najdemo v isti skupini kot omenjen upravitelj dogodkov). Za risanje pik uporabimo metodo .DrawPoint, ki ji priredimo koordinati x in y.
Globalni spremenljivki steviloPik povečamo število pik za 1 (to storimo vedno, ko se dotaknemo platna), zatem pa prikažemo število pik na zaslonu (steviloPikNaSlikiLabel.Text = steviloPik).
Sliko (platno) pobrišemo s klikom na gumb brisiEkranButton1, ki pokliče metodo Canvas.Clear (desni klik na gradnik Canvas).
Ostane nam še realizacija zadnjega dela zahtev. Ker mora naša aplikacija šteti število zagonov le-te, moramo ob vsakem zagonu aplikacije prebrati število trenutnih zagonov, povečati število za 1 in shraniti posodobitve v podatkovno bazo.
Ob zagonu programa (to zajamemo z upraviteljem dogodkov .Initialize gradnika Screen), iz baze preberemo trenutno vrednost števila zagonov aplikacije in to vrednost priredimo globalni spremenljivki steviloZagonovPrograma. Če oznaka steviloZagonov v bazi še ne obstaja (pomeni, da aplikacijo zaganjamo prvič), priredimo spremenljivki vrednost 0. Nato povečamo število zagonov aplikacije za 1in shranimo posodobljeno vrednost nazaj v bazo.
Posodobljeno vrdnost zagonov naše aplikacije tudi prikažemo na zaslonu (steviloZagonovLabel1.Text = steviloZagonovPrograma).